Exercitii tehnice pentru antrenamentul individual

Ciprian Urican
Publicat de
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 voturi, media: 5.00 din 5)
Loading...Loading...

Exercitiile PROFESSIONAL FOOTBALL AND SOCCER COACHING

Fotbalul este un sport de echipa, fara indoiala. Dar daca vrei ca echipa sa cistige, trebuie sa ai jucatori bine pregatiti. Iar pregatirea numai in grup nu este de ajuns. Nimeni nu a ajuns fotbalist de top fara sa lucreze individual, fara sa sa se perfectioneze tehnic, fizic sau tactic. Mai jos, aveti citeva exercitii care va pot folosi in antrenamentele individuale daca sinteti jucatori sau antrenori.

Virsta grupului: 08 – 14 ani

DESCRIERE

– 1 minge
– Jucatorul
– Citeva conuri

1.

– Se posteaza 5 pina la10 conuri, la 1m distanta unul de celalalt, in linie dreapta
– Ideea este ca jucatorul sa conduca in zig-zag printre conuri, cit de repede posibil
– Ar fi bine sa cronometrati executia si sa incercati sa bateti timpul anterior

2.

– Se posteaza 5 conuri, pastrind 5m intre ele, in linie dreapta
– Se porneste de la primul con in conducere rapida pina la al doilea con
– La al-2-lea con, il ocoliti si conduceti in viteza inapoi la primul con
– Intoarceti in jurul primului con si conduceti in viteza pina la al 3-lea con, inainte de a intoarce si a ajunge din nou la start
– Continuati procesul pina la ultimul con si inapoi

3.

– Plasat 5 conuri din 5 in 5m, in linie dreapta
– Porniti de la primul con si conduceti in cea mai mare viteza pina la al 2-lea con
– La al doilea con, opriti-va cu mingea la picior inainte de a porni in viteza spre al 3-lea con
– La al 3-lea con va opriti, apoi re-porniti catre urmatorul con, s.a.m.d. pina la ultimul con

4.

– Plasati 4 conuri la distanta de 10m unul de celalalt, la fel ca in figura
– Jucatorul porneste in viteza cu mingea la picior, de la oricare con, spre un altul oarecare
– La urmatorul con, opreste mingea complet, apoi alerga inapoi, fara minge, la conul de unde a venit si se intoarce la conul cu mingea
– Jucatorul va alerga intotdeauna la conul anterior si inapoi inainte de a conduce din nou mingea

ANTRENORII URMARESC:

– Calitatea miscarilor cu si fara minge
– Jucatorul executa elementele tehnice cu ambele picioare
– Intensitate mare permanent
– Aceste exercitii imbunatatesc abilitatile tehnice ale jucatorilor
– Asigurati-va ca jucatorii s-au incalzit 15 minute inainte de exercitiu